RSS
czwartek, 28 lutego 2019
ZMIANA SERWERA !!!

Uwaga, blox.pl zostanie zamknięty. Kolejna porażka wyborczej ;). W związku z tym musiałem wszystko przenieść na nowy serwer i adres. Zapraszam na 

 

https://nuovabravo.home.blog/

10:27, nuovabravo
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 26 lutego 2019
135700 km i sprężyna

Fiacior mało jeździł bo dziecko chore. A jak już ruszył to... dziwne stuki z zawieszenia z przodu. Szybko do mechanika i okazało się, że sprężyna z przodu poszła + mocowania do wymiany. Na szczęście mechanik szybko ogarnął temat i fura dalej lata.

12:55, nuovabravo
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 29 stycznia 2019
135000 km

Zima zima pada śnieg a fiat śmiga wnet. Furka chodzi bez problemu. Zimówki sprawują się bardzo dobrze i cieszę się, że nie kupiłem całorocznych. Mam na drugim aucie i jest spora różnica jak drogi są białe. Na lato planuję zrobić mu spa, obejrzeć spód jak to wygląda, może pousuwać trochę rudej jeśli jest i pozabezpieczać. Takie ostatnie namaszczenie na następne 5 lat ;)

09:55, nuovabravo
Link Komentarze (1) »
piątek, 16 listopada 2018
Serwis jesienny FINISH

I skasowali mnie :) za serwis... wyszło 1600zł + części moje to 2000zł + opony nowe to... 3000zł. A więc tak. Auto przeszło taki przegląd warsztatowy.

-gumy na wahaczach
-zacisk tylnego hamulca, poprawa ręcznego
-olej
-płyn chłodniczy
-filtr kabinowy
-rozrząd z pompą
-doszedł pasek klinowy
-opony

Oprócz tego zacisku to w sumie eksploatacja, no ale to wszystko się zbiera i kosztuje. Nadal jednak jest taniej niż 1000zł za nowe auto miesięcznie ;). 

Z kolejnych rzeczy co zostały do zrobienia:

-wydech
-amortyzatory tył
-próg od kierowcy (ruda)

Podsumowanie tegorocznych wydatków serwisowych = 5000zł. Powiecie wow, tak jak ja :). Ale wydatki były do przewidzenia 2 komplety opon, akumulator i daszek przeciwsłoneczny i już jest 2500 zł a sporo się nazbierało rzeczy. Także czasem kupując używkę lepiej wziąć 11 latka po wymianach rozrządów, opon i hamulcy niż 9 latka którego to czeka :). Taka dygresja.

Właśnie po wpisach wyszło że w ostatnie 12mc fiat zrobił około 16 tys km :o grubo...

08:21, nuovabravo
Link Komentarze (8) »
niedziela, 21 października 2018
Serwis jesienny

Zamówione zimówki Toyo S954. Z poprzednich korzystaliśmy prawie 10 lat (s952) i spisywały się super także pozostajemy przy tej marce. Dodatkowo zamówiłem rozrząd skf z pompą wody. Oleje i filtr i robi się spora sumka... hehe ale z oponami już na 10 lat mamy spokój czyli pewnie już do końca fiata... 

Obiecuję, że następnym razem wrzucę fotki auta bo widzę, że sporo osób jest ciekaw jak wygląda. Dziś poszły jeszcze do przesarowania uszczelki i zawiasy wraz z zamkami.

23:41, nuovabravo
Link Komentarze (10) »
niedziela, 30 września 2018
130700 km

Na blacie 130 tys pyknęło i jedziemy dalej. Przygód brak ;)

12:20, nuovabravo
Link Komentarze (4) »
wtorek, 17 lipca 2018
126700 km

Kolejne 3 tys km bez problemów. Zakupiłem w końcu oryginalny daszek przeciwsłoneczny kierowcy i już nie wisi bezwładnie. Cena 275, używki po 200zł więc nie było co się zastanawiać.

11:06, nuovabravo
Link Komentarze (4) »
poniedziałek, 14 maja 2018
123500 km i kilka rzeczy

Do auta wpadło kilka nowych rzeczy. Przy serwisie wiosennym i zmianie opon pojawiły się nowe letnie Toyo Proxes CF2 205/55 R16 91 V za 832 zł. Dodatkowo fiat dostał świeże świece. Opony już sprawdzone, ciche, dobrze się trzymają, na wodze też lepiej także jestem zadowolony. Auto przeszło też przegląd z małym minusem, ręczny poprawić trzeba bo nie łapie na jedno koło oraz amortyzatory z tyłu za duża różnica zużycia, także szykują się do wymiany. Reszta na razie ok bez zmian.

14:31, nuovabravo
Link Komentarze (1) »
środa, 21 lutego 2018
Nowy akumulator

Tak jak przewidywałem stary aku już nie wyrabiał. W niedziele pojeździł, w poniedziałek stał a we wtorek odpalił dopiero za 3 razem. Szybka akcja i nowy akumulator zakupiony. Tym razem firma FIAMM made in italy. Zobaczymy co to warte. Stara zwykła Centra z mniejszymi parametrami niż zalecane wytrzymała 5 lat, także nie jest źle.

08:23, nuovabravo
Link Komentarze (9) »
niedziela, 18 lutego 2018
120000 km

Nowa okrągła cyfra na blacie. Jeździmy dalej bezawaryjnie :). Planowane prace na kwiecień lub maj to opony całoroczne i wymiana świec.

00:08, nuovabravo
Link Komentarze (5) »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 15