RSS
wtorek, 10 stycznia 2017
I po naprawie

Udało się trafić na mrozy i oddałem auto do mechanika (zamarzająca skrzynia biegów). Dodatkowo pojawił się problem z tylnią wycieraczką (zjeżdżała na klapę). Koszt naprawy 660zł. W skrzyni wymieniono linki a problem wycieraczki rozwiązano wymianą ramienia. To już drugi niespodziewany wydatek w aucie, przypomnę, że w wakacje wymieniłem półosie (1000zł). Z planowanych wydatków hamulce przód no i opony

07:52, nuovabravo
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 20 grudnia 2016
105000

I jest drugie auto. Citroen C2 w wersji VTS z silnikiem 1.6 122KM :). Mały wariat. Fajny wysokoobrotowy silnik. Full wyposażenie - klimatronik, elektryka, składane lusterka itd. Nie jest to terenowe V6 ale też daje radochę i łatwiej parkować w ciasnych miejscach.

 

A w fiacie awaria utrudniająca ruszenie z pod domu. Przy ujemnych temperaturach zamarza lewarek skrzyni biegów i ciężko ruszyć biegami. Podejrzana linka od skrzyni biegów. Czekam na jakąś mroźniejszą noc żeby wstawić auto do warsztatu na wieczór, żeby po nocy zobaczyli co tam przymarza dokładnie.

08:54, nuovabravo
Link Komentarze (1) »
niedziela, 13 listopada 2016
104000 km

Przyszła jesień. Powiało chłodem. Jak co roku zmieniłem już opony na zimówki oraz wymieniłem filtr i olej. A fiat dzień w dzień odpala i śmiga bez problemu :). Może pojawi się drugie auto bo z jednym trochę ciężko logistycznie, niestety nie terenowe, tym razem nie ten budżet.

19:53, nuovabravo
Link Dodaj komentarz »
środa, 28 września 2016
102400 km

Latka i kilometry lecą jak widać. Fiat dostał nowe wycieraczki Boscha. Mogą być, szału nie robią jak na jakieś topowe. Powoli szykujemy się do zimy. Muszę olej i filr kupić i ze zmianą opon dokonać wymiany. Coraz bliżej jest termin kiedy trzeba będzie kupić nowe opony zima lato i hamulce z przodu zrobić. 

Zaspawany też został tłumik gdzieś na łączeniach bo już troszkę pierdział. Kosz 20 czy 30zł. 

10:34, nuovabravo
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 09 sierpnia 2016
100450 km

Podobno w życiu człowieka są dwie chwile radosne, jak kupuje i jak sprzedaje auto. Sprzedałem Suzuki Grand Vitarę. Ale aż tak szczęśliwy nie jestem, bo fajny to był wóz z klimatem. Niestety za dużo inwestycji wymagał, a aż tak super nie był żeby w niego ładować kasę. Także z łezką ale bez drenażu kieszeni odjechało moje pierwsze V6. Tym samym znowu Fiat zyskał pozycje team leadera i będzie kręcił trochę więcej km niż wcześniej.

Myślałem trochę o następcy ale wszystko teraz jakieś drogie. Coś z jajem, żeby kupić 10 letniego to trzeba z 50 tys wydać... a potem jeszcze ponaprawiać to co wyjdzie. Drogo drogo.

12:41, nuovabravo
Link Dodaj komentarz »
sobota, 23 lipca 2016
100 000 km !!!!!!!!!!!!!!!!!

WOW!

Magiczne 100 tys km pojawiło się tydzień temu na liczniku

 

 

 

 

Czuję się jakby auto stało się pełnoletnie :) chociaż ja użytkuję je dopiero 8 lat... ale to szmat czasu w motoryzacji. Niestety nie doczekało się jeszcze godnego następcy w rodzinie Fiata. Ja z kolei ciągle się cieszę z nietuzinkowego auta wśród wszystkich vw, skód i bmw. Fiatów jest mało i są fajne :).

Ludziska podobno rzucili się na Tipo. Spore autko za 43 klocki z klimą co tu więcej wymagać. Muszę się gdzieś w salonie przysiąść i obejrzeć na żywo.

23:16, nuovabravo
Link Dodaj komentarz »
piątek, 24 czerwca 2016
99800 km

Morze zaliczone. Fiacior sprawił się dobrze. W drodze powrotnej zaczęła drżeć trochę buda przy przyśpieszaniu przy większej prędkości. Ale dojechaliśmy dobrze. Oddałem auto do sprawdzenia i niestety wyszło że półosie mają luzy. Zamienników warsztat nie mógł dostać w Warszawie, więc zamówiłem z netu. 900 części plus 300 robota. Trochę wyszło, no ale mam nadzieję, że już będzie koniec z niespodziankami. Zbliżamy się też do magicznego przebiegu 100 000 km :). Trochę to trwało hehe. Aha wymieniłem jeszcze dowód rejestracyjny bo w starym się skończyło miejsce. Koszt wymiany koło 80zł :/ jakby nie mogli zrobić więcej miejsca na pieczątki, albo je zmniejszyć czy coś skoro teraz jest wszystko w kompach...

11:02, nuovabravo
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 05 maja 2016
97400 km

Opony zmienione na letnie, czuć lepszą jazdę :). Zrobiłem serwis klimy, czyli podłączenie pod maszynkę ściągnięcie i uzupełnienie czynnika oraz odgrzybianie. Wyniki z maszyny są... dziwne, więcej ściągnęli niż załadowali wg danych fabrycznych. Nie wiem jak to interpretować.. na necie też nikt nie rozwiązał tego problemu. No ale nic, klima chłodzi, zobaczymy jak długo :D. A za tydzień wyjazd nad morze z żonką i juniorem, zobaczymy jak fiateratti sobie da radę.

 

Btw. pewnie już widzieliście nowe tipo. Fiat wrócił na politykę ceny, za 43 tys mamy auto rozmiaru kompakta z klimą. Na razie sedan, wkrótce dołączy hb i kombi. Fajne auto dla mało wymagających i potrzebujących prostego auta ale wciąż ładnego :). Mam nadzieję, że produkcja turecka nie zaszkodzi autu. Moje Bravo to jednak prawdziwy/a Włoch/szka :)

 

13:35, nuovabravo
Link Dodaj komentarz »
środa, 13 kwietnia 2016
97000 km

I 97000 km stuknęło. Cóż można powiedzieć, prócz tego, że śmiga bez problemu :). W maju zaliczy wycieczkę nad bałtyk to się trochę przewietrzy. Trzeba oponki zmienić i serwis klimy zamierzam zrobić bo nic od nowości nie ruszana więc odgrzybić posprawdzać i dalej wio.

 

11:41, nuovabravo
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 09 listopada 2015
Rozwiązanie zagadki

To Suzuki Grand Vitara 2.5 V6, mój drugi dupowóz, dający trochę więcej frajdy na nierównych drogach ;). Zapraszam do śledzenia http://suzukigrandvitara1.blogspot.com/

 

21:12, nuovabravo
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 14